Punk´s not dead

Tabák

Dneska tabák chutná zvlášť lahodně. Dost možná je to tím, že až znovu nasedneme, pohltí nás nízký dešťový mrak dýchavičně usazený do alpského údolí.

Na to, abych před ním hned vystrašeně zalez´ do pršihadrů ale nemá. Jsem na dovolený, nic mě nerozhodí.

Maličko mi zatéká okolo krku. V tomhle potoce, pod jehož hladinou tuším přítomnost asfaltu, se snažím o maximálně plynulou jízdu. Za deště to má úplně jinej náboj. Baví mě to. V tuhle chvíli skoro nikdo nejede, jenom já, Michal a občas někdo v autě.

 

Tattoo

Mám to radši takový punkový.

Možná je to moje životní filozofie, vůně, kterou jsem načichnul skrz naskrz, možná je to úchylka. Když cestuju na motorce, spím nejradši na louce u lesa hned vedle ní, a trenýrky na výměnu si s sebou beru, až když vyrážím na víc než tři dny. Sedlo mám všechno, jenom ne pohodlný, zásadně jezdím podle mapy a NAVIGACI považuju za sprostý slovo. Jo, občas cestou bloudím, ale nenechám si do toho kecat. A holky se mi líbí hubený. A tetovaný.

 

Voda, voda, voda

Za Bad Eisenkappel provoz znatelně slábne. Stoupáme úzkou serpentinou k průsmyku Seebergsattel. Nic nenasvědčuje tomu, že by v brzké době mělo přestat pršet. Přesto je jasné, že po tomhle jsem prahnul.

 

Sběrné suroviny

Pokud jde o motorky, geniálně můj pohled vystihuje definice minimalizmu – Použití jednoduchých prostředků slouží pro dosažení maximálního účinku. Odstranění všeho nepodstatného umožňuje divákovi, posluchači nebo čtenáři intenzivně vnímat základní a důležité složky díla. Žádný serepetičky, dokonalá je, když už z ní není co sundat. Co nepotřebuju k jízdě, musí dolu.

 

Slovinsko

Dvěstědesítka a příroda v okolí se mi vrývají do paměti. Střídavě těkám zrakem ze směrových tabulí na itinerář přilepený na nádrži a silnici přede mnou.  Možná jsem mohl zkusit větší písmenka, ale mám malou nádrž. Kranj, Škofja Loka, Žiri, Logatec …

 

Jizvy chlapa zdobí

A pokud jde o auta, hlavně mi tam necpěte parkovacího asistenta, to byste mě namíchli!

… a taky nejsem zastáncem leštění čehokoli do bezvědomého lesku. Aby ovšem nedošlo k omylu, je jasný, že čistota je půl zdraví, takže žádný špindírky. Mám ale rád, když je na motorce vidět, že se na ní jezdí. Škrábance jsou jizvy, ozdoby, které mají příběh.

 

Sound of singles

…Kalce, Postojna, Razdrto, Senožeče, Divača. UFC – v tomhle kole jdou body na stranu sluníčka. Právě včas. Celá čtyřistadevítka je božská, nejednu sérii zatáček zapisuju mezi skvosty.

Přehledná asfaltka mocně stoupá ve dvou pruzích s nekonečně dlouhou levou. Lehké zalehnutí v uších filtruje šumy a posouvá zvuk motoru do studiově čistých tónů.  Celým tělem mi vibruje život.

 

AC/DC?

Elektromotor je skvělá věc, ale ve vrtačce. Jinak je to strašák. Byla to sakra klika narodit se v týhle době. MOTORKA – tomu říkám vynález!

 

Identita

Vzduch začíná mít slanou příchuť. Každou chvíli se to musí ukázat. Většinu času vím, že jsem byl v minulém životě vlk. Savudrija, Zambratia, Vrsar. Tady vždycky znejistím. Vlk jo, ale možná mořskej.

 

Jo, ZEN A UMĚNÍ ÚDRŽBY MOTOCYKLU jsem četl. A jestli jsem to pochopil? Myslím, že dokonale.

 

Tak Full KnédL.

 

The Distillers ,The Blackest Years

Jsem mechanik a konstruktér s celoživotní vášní pro motocykly. Vyznavačům jedné stopy poskytuji kompletní servis jejich strojů. Zároveň všem nadšencům pomáhám lépe porozumět principům fungování jednotlivých částí motocyklů a snadno zvládnout údržbu svépomocí. Můj příběh si můžete přečíst zde >> Jsem autorem eBooku DOKONALE FUNGUJÍCÍ KARBURÁTOR NA DOSAH RUKY s podtitulem Kompletní know-how, které jste už dávno chtěli mít + extra nálož o LADĚNÍ jako bonus
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.